Поиск: • Вакансии      
Резюме

Начало -> Резюме в категории: Менеджеры, секретари

Добавить в блокнотВерсия для печати Резюме: Менеджер по породажам, закупкам или економист
Мужчина
Добавлено: 29-04-2009
Зарплата: 500 $
Пол: мужской
Возраст: 25
Образование: высшее
График работы: полный рабочий день

Мевший Олег Миколайович
Ціль : Отримання посади менеджера по продажам, закупкам або економіста
Особисті данні
Дата народження : 25.08.1983
Сімейний стан : неодружений
Адреса : м.Вінниця, вул..Блюхера 217, кв.12
Телефон домашній: 62-02-41
Телефон мобільний : 8 (097) 777 05 97 або 8 (063) 537 88 08
E-mail: OlegMevshiy@mail.ru

Освіта
1990р – 2000р Навчання у середній загальноосвітній школі №20 м. Вінниці. По закінченні отримав відзнаку-золоту медаль.
1998р – 2000р Навчання на «Перших Київських Державних курсах іноземних мов». По закінченні
присвоєна кваліфікація перекладача за фахом «англійська мова».
2000р – 2005р Навчання у Вінницькому Національному Технічному Університеті (ВНТУ).
По закінченні отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Менеджмент
організацій» та здобув кваліфікацію менеджера-економіста згідно Диплома
ВН №28086115.
2002р Навчання на курсах (при ВНТУ) та отримання професії «Секретар-референт»
згідно посвідчення № 94.
2002р Навчання на курсах (при ВНТУ) та отримання професіі «Обліковець» (реєстратор
бухгалтерських даних) згідно посвідчення №149.
2004р Отримав базову вищу освіту за напрямком підготовки «Менеджмент» та здобув
кваліфікацію Бакалавра з менеджменту згідно Диплома ВН №24173327.
2004р Присвоєна кваліфікація Бакалавра з менеджменту з додатковою спеціалізацією
по технічному перекладу з англійської мови згідно Диплома ДВ №010069.
Квітень 2008р Приймав участь у міжнародній конференції концерну «Аграна» у Франції
(м.Париж) по формуванню стратегії розвитку компанії на період 2009-2014рр.
По результатам конференції я був призначений керівником проекту з
розвитку та розширення ринків збуду продукції концерну в Україні.
Грудень 2008р Пройшов тренінг компанії «ARMS Training House» в м. Москва по менеджменту і р продажам (вдосконалення навичок ведення ділових переговорів «Scotwork,
negotiation skills»).
Досвід роботи

Серпень 2005р – березень 2009р Компанія ТОВ «Аграна Фрут Україна» (СУАП «Поділля ОБСТ»), менеджер
відділу продаж.
Службові обов’язки :
- Постійне ведення роботи по виявленню нових замовників, нових сфер застосування продукції компанії «Аграна Фрут Україна».
- Заключення контрактів та контролювання виконання договірних зобов’язань з замовниками.
- Погодження з замовником умов постачання продукції (термін оплати, транспортування, вид упаковки та ін.).
- Змінювати за погодженням з клієнтом терміни відвантаження продукції для своїх замовників (за погодженням з керівником відділу).
- Встановлення (зміна) цін та асортименту продукції для замовника з обов’язковим погодженням з зам. генерального директора по продажам.
- Проведення презентацій нових видів продукції для замовників.
- Знання порядку пред’явлення та розгляду рекламацій на якість сировини та готової продукції.
- Прийняття участі у роботі комісії по розгляду рекламацій.
- Знання технологічних процесів та режимів виробництва продукції ТОВ «Аграна Фрут Україна».
- Організація та прийняття участі у галузевих семінарах та виставках.
- Постійне вивчення діяльності конкурентів.
- Досягнення запланованого об’єму продаж та досягнення планової торгової націнки по своїх замовниках.
- Контролювання вчасного та в повному об’ємі відвантаження продукції зі складу.
- Формування ціни для замовника.
- Контролювання вчасної оплати за поставлену продукцію.
- Документація своєї діяльності.
- Формування звітності по своїх клієнтах.
- Формування завдання на розробку нових (зміну діючих) рецептур технологам підприємства.
- Інформування відділу постачання про закриття (введення) нових рецептур.
- Виконання службових доручень свого безпосереднього керівника та прийняття участі в нарадах.
Професійні навички та знання :
- впевнений користувач ПК : Microsoft Word, Microsoft Excel, Outlook Express, Internet Explorer,
1C Бухгалтерія;
- володіння мовами : англійська (в т. ч. технічна) – професійно, російська та українська–професійно;
- володію вмінням вести ділові переговори;
- володію діловим етикетом;
- володію вмінням презентації товарів та послуг;
- знання оргтехніки : телефон, факс, принтер, сканер.
Особисті якості :
Відповідальність, комунікабельність, відмінні аналітичні якості, організованість, чесність, пунктуальність, дипломатичність, вміння працювати в команді.


Особистий підпис : / /О.М. Мевший/

Телефон: 8 097 777 05 97
E-Mail:
WWW:
 
Постоянный адрес объявления: http://job2.vn.ua/resumes/565.html

Ваш блокнот

Блокнот В вашем блокноте:
• вакансий - 0
• резюме - 0
• объявления купля/продажа - 0
Как запомнить мой блокнот?

Реклама